1.miesto v Trickdoggingu! / First place in the trickdogging competition!

22.10.2011 22:52

Nuž teda, aby som dokončila rozprávanie o našich úspechoch na festivale netradičných psích športov Dogfest 2011 na ranči na striebornom jazere v Galante.  V nedeľu sme sa zúčastnili aj naozaj netradičnej a divácky veľmi pútavej súťaže v Trickdoggingu - čo je súťaž najlepších psích trikov. Bola to naša premiéra teda úplne prvá súťaž v tejto disciplíne a súťažili sme rovno v kategórii profi teamov (kde sa využívajú aj rekvizity)  Kto ma pozná vie, že som sa s Elinkou pripravovala a poňala som to vážne a pripravila som si nielen triky ale rovno vystúpenie na tému ako vyzerá náš deň. Stručne vás vovediem do deja: Začíname ráno prevaľovaním sa v posteli, potom si dáme rozcvičku a po nej aj ranný jogging. Po rozcvičke sa ide na nákup elinka mi podá spadnutý lístok čo treba nakúpiť a ponesie mi tašku. Spravime si piknik, Eli rozdeli lyžičky do misiek, napapáme sa pri stole a potom odloží misku. Po jedle je čas na hru - rozoznávanie troch rôznych predmetov a ich aport. Po hre si spolu zatancujeme a po tanci sa ide domov, Eli mi pomáha a vyzuje ponožky prinesie papuče a unavená celodennou prácou ide na deku odkväcne a zaspí. Divákom a porote sa náš príbeh veľmi páčil, Elinka ukázala svoju šikovnosť a tak sme medzi piatimi súťažiacimi profi tímami vyhrali úžasné prvé miesto!!!

Elinka showed her qualities in the trickdogging competition too!! It was her (and my too) premiere in this sport and my coton lady won first place between 5 profi teams!!!

preberanie-cien.jpg  preberanie cien za trickdogging ( vľavo na fotke druhé miesto Baxi)